2 April-Långfredag

Familjestorstädning av övervåningen, gick över förväntan. Min man har varit underbart duktig idag..Puss <3
Sen åkte jag med 3 mumintroll till Willys, Norrköping... Ja, jag säger då det! Sata finnsläkte ;)
Det blev iaf tacos och tv-mys... Mycket trevlig och skrattfylld em/kväll! Kitos...(rättstavat?) Men kan man äta tacos på lustigare vis, vi bara glodde.;) Och jag fick åtskilliga pikar om min fobi för vidriga hundhår och baciller, om mina skärbrädor som användningområdet står skrivet på, om min skräck för irländskt kött...Haha, men skrattat har vi iaf, najs...
Mindre najs är att Saga börjat hosta o kraxa, Olle och Hannes har feber, snorar och hostar!
Efter maten och humor programmet Solsidan började abstinensen krypa fram, farmville, farmville...Har varit där nu och där hände inte mycket=(
Får blogga lite istället och lägga upp bilder i efterhand....höres..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0