30 Mars

Jaha måste väl skriva ifatt igen!!! Fasen, skyller allt på FV!!
Wilma fortfarande riktigt sjuk, hög feber, hostig och ont i halsen.. Plus feber hallucinationer, läskigt!!
Halv elva kom svärmor hit, precis efter att jag vaknat o messat att vi skylle åka till Viberga vid halv tolv.... Där låg man nästan spritt språngade...Stackars Inger!!
Handlade, släppte av Inger, idag hämtade hon Saga på skolan för de skulle som sagt till frissan halv tre..
Saga blev så himla söt..=) Evelina hade pianospel.
Vid fem tiden kom Pia.L. och Tomas för att hämta hyllan, Pia had en död hamster med sig! Najs ;)
Jonas och Tomas körde hyllan, Pia var kvar och umgicks lite..Trevligt!! Ett foto visar att Olle är oroväckande lik Pia, hm....vilka är föräldrarna egentligen?! ;)
Hannes ville bada igen och det fick han, vad han däremot inte fick var att bada med gosedjur. Vad tror ni att han gjorde?.....Jo, badade med dem!!!! Kul nästan jämt, han tyckte väl det iaf och rosa vatten är ju alltid fint...
Plockande och omflyttandet mellan rummen fortsatte, Jonas är duktigast!! Men när man tror att man snart inte har så jättemycket kvar, då ska man aldrig svänga runt ett hörn..........För där kan det finnas obehagliga överraskningar..Suck!
Livet rullar på....höres.....

Hannes bad äventyr


Och runt hörnet finns......

Nyklippt och syskonkärlek



Ser ni hamstern?!






Kommentarer
Postat av: Pia

Jag har klippt av banden mellan hamstern o mej nu....snyft, jag är ju sån djurvän =(

Jag säjer bara: Olle o jag ,däni=)

2010-04-01 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0