5 April-Annandag påsk

Olle är sämre, feber, hostig och snorig. Jättejobbigt för honom att andas. Hannes feberfri, men fortfarande snorig och hes. Saga snorig och hostig.
Flickorna åter till deras pappor. =( Så det är en skitdag helt enkelt....
Inte ens farmville kunde pigga upp mig, då är det illa gott folk...
Jons åkte till Kaj,semi nr:3, DIF åkte på dangel. Men allt för spänningen eller vad säger du, Jonas?! Inte så himla glad kan jag tillstå....
Saga och Hannes badade......
Förresten, svärmor kom upp med påskdagens left overs i förmiddags. Det blev en perfekt brunch eftersom hela familjen sov LÄNGE!!
En annan ska väl försöka lägga sig snarast, men det är svårt när dygnet är helt åt skogen sen sommartiden började. Min mamma sa åt mig, så det är väl bara att lyda eller?! ;)
Höres......

Kommentarer
Postat av: Pia

Tja Gumsi..........ring när ni frisknat te <3 Här kommer friska energihälsningar till allihops <3

2010-04-06 @ 19:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0