11 Mars

Nu har torsdagen gått också, det blev en liten sväng till Viberga. Men jag glömde naturligtvis att köpa det viktigaste av allt, anis och fänkål... jaja får ta det imorgon.
Gräddade våfflor till barnen, de delade på fem stycken, helt fantastiskt att de åt så mycket. Speciellt Hannes som är trälig med maten. Fast han äter tydligen bra på dagis. Saga hade klämt i sig fem raggmunk i skolan idag, hur kan det få plats så mycket i den späda kroppen det förstår jag inte!
Jonas och Hannes åkte till farfar Kaj för att titta på ishockey, Timrå-DIF på CanalPlus, som vi ej har.
Min man är en fanatisk Djurgårdare, så på hans rankinglista kommer man långt ner. Han brukar räkna upp placeringarna emellanåt: Barnen, Djurgårdens IF, bilen, husvagnen, garaget, fiske, sen kanske jag!?
På söndag är det allsvensk premiär, fotboll, han ska åka till Borås och se Dif möta Häcken..
Jag däremot håller på Färjestads BK i hockey och Carlstad United BK i fotboll, nice!
Nu blir det kväller..höres..



Härliga tiden i Böda Hamn sommaren-09, ska tillbaka nu i juli! Längtar!







Kommentarer
Postat av: Evelyn*

BILD TAGEN AV MIG :D stolt

2010-03-13 @ 23:31:43
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0