12 Mars

Började himlans bra när Pia Lindberg messade och frågade om jag ville följa med en runda. Klart jag ville, så jag var tvungen att duscha ;) Så vid 11 drog vi till centrum sen vidare till Viberga. Skoj var det som alltid, tror dock inte att Pia har någon hörsel kvar. Jag kacklade som en besatt, stackars människa. Men som sagt, skoj var det!
Fredagsmys med obligatoriska Let´s dance, Molly åkte ut. =)
Willy må vara rolig och mysig, men dansa kan han inte! Flera duktiga har åkt ut mot honom, tyvärr. Hoppas nu bara att Clauda vinner, hon är fan bäst!  Och höres sen!!  ;)


Pia försöker backa, det gick bra som vanligt! hehe


Kommentarer
Postat av: Pia

TA BORT.....ERROR.....

2010-03-22 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0