13 Mars

Herregud, Anna B, du är verkligen B! Fel låt vann, som man brukar säga. Hon bräkte ju värre än en brunstig bagge plus att hon är en liten Cher/Shakira wannabe, röstmässigt! Men svärmor och svägerska är ju glada, kul för dem...NOT! ;) Hellre Salem eller Darin. Men tycker det hela var rätt mediokert måste jag säga. Det var bättre förr. Kanske....
Men promenaden tidigare idag tillsammans med make, barn och svärmor var härlig. Solen sken, fast det var lite snålblåst emellanåt. Vi gick till Netto och tillbaks.
Halt och slaskigt, livsfarligt. Mina skor var dyngsura, hade svarta tennisskor liknade på mig. Det var nämligen inte min tur att få vinterskor denna säsong, vi är så många så det ransoneras! ;)
Farmor Inger bjöd på lunch, korv/hamburgare på Grillen. Gott.
Sen blev det tacos, fika och mys framför tv:n. Det var trevligt, Inger! Tack!
En toppen lördag, hann tom att städa nedrebotten något sånär.
Nu ska jag titta på tv en stund till, barnen sover och maken letar fram kläder som han ska ha på sig imorgon på fotbollen, DIF-Häcken.
Han har ett jävla stort urval kan jag säga, säkert mer blå-blå kläder än vardagskläder. OMG!!!
Imorgon kommer kanske Ella med föräldrar på en fika, det återstår att se... Kram...höres



Kommentarer
Postat av: Evelyn*

SALEM AL FAKIR IN MY HEART! <3

2010-03-14 @ 00:17:04
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0