16 Mars

Tänk att solen lyser härligt varenda dag! Najs..
Idag fick jag ett infall och målade naglarna! Hm tänker säkert många nu, jo det är sant!
Face Stockholm nr:25 blev det och när jag frågade min man om jag skulle ta bort det sa han:- Nej, de behövs inte, jag har ju aldrig sett dig i nagellack.
Vi har alltså varit tillsammans i över nio år!
Jag sa:- Det är lite kvinnligt va? Han svarade:- HAHAHA, ja det är det!!
Summan av kardemumman: Jag, kvinnlig? Not so much!!!
Rakade Hannes hår idag, det växer som ogräs och är tjockt. Nu är det 3mm uppe på huvudet och 1mm på sidorna och i nacken. Hans skrek nästan hela tiden, stackarn. Jonas rakade sig också, han skrek inte lika mycket.
Jonas kallar Hannes för "Bulan" som i skinnbulan. Inte snällt. Nu har jag iaf tre "bulor" Hihihi
Det blev pannkakor på kvällen, uppskattat som alltid. Smaskens...höres...




Kommentarer
Postat av: Pia

The family <3

Hur lyckades du banta bor 20 kg sen i måndags? Nu ser du ju liten o tunn ut, nejnej duger ej. Mera glass mera glass mera glass

2010-03-16 @ 20:06:49
Postat av: Pia

<3 The Family <3

Hur har du lyckats gå ner 20 kg på 3dagar?? Du ser ju liten o tunn ut.....det håller inte...Mera glass mera glass mera glass mera glass

2010-03-16 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0