17 Mars

Onsdag betyder bla att Wilma har fiol, Evelina bågskytte och Jonas innebandy. Den här onsdagen fyller även svärmor år, hur mycket förtäljer inte historien ;)
Grattis Inger!!
Min förkylning vill inte ge med sig, fy vad trist det är att känna sig halv dan hela tiden.
På svt text, sida 125, står det idag att "kallare väder dämpar väntade vårfloder" Det sa jag redan för nästan två veckor sen!  Jag e fan bäst! ;)
Nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag tittar på Grey´s Anatomy emellanåt, roligare än så blir det inte ikväll, så det får la duga.
Imorgon bitti kommer min äldsta syster Helena hit på en kopp java, det händer inte allt för ofta, ser fram emot det mycket!
Tur att Olle badade idag så han ej luktar för mycket spy när hon vill gosa med honom. =) luktar gott.. höres


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag ser också fram emot det! Måste bli lite tätare mellan besöken också <3

2010-03-17 @ 23:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0