18 Mars

Syster Helena stövlade in strax före 08.00. Eller snarade converse:ade in, trasiga, inpyrda, olikfärgade uppenbarelser, en fröjd för ögat. Iaf om man jämför med Anna B:s röda jävlar!
Kan man flabba mera än jag gjort idag? Svaret är: Nej, om man inte är med Pia.L.
Helena och Pia i sina essen är själahelning på hög nivå. Så jävla förlösande det är att skratta så mycket.
Sjuk lite småpervers humor is det shit!!
Men för att vara så frispråkig och orädd, Helena, förvånas jag över din uppenbara avsky och rädsla för lite baby dregel innehållande lite uppstött använd bröstmjölk från din systers barm! HAHAHA
Stackars Curt!
Sablans trevligt var det, Holena. Oups, ärligt misstag menade Helena! Tack, stumpan. Vi gör om det snart!
Jaha, ja nu har äldsta dotra tvingat mig att starta "Farmeville" på FB. Oj Oj, hur ska det sluta?! Fattar nada än så länge, hoppas bara att jag får många skålar med majs. Skicka gärna "bowls of corn" (HeHe) Tack på förhand..
Ikväll är det första matchen i elitserien(hockey), gubben drar till svärfar och kollar på det, tar med Hannes. Lite lugnt ikväll alltså...








Kommentarer
Postat av: Helena

Absolut att vi gör om snart! Tack för idag <3



Meh! Det luktade ju spy, då kan man väl få vara lite känslig?! :(

2010-03-18 @ 16:08:38
Postat av: Anna-Karin

Ok då lite känslig e väl ok! =) Hoppas vi ses snart igen kram! <3

2010-03-19 @ 14:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0