19 Mars

Herregud, jag säger bara herregud! Vilken jävla tur att Let´dance får avsluta med en final som är helt dansmässig. För det är ju faktiskt en danstävling, även om halva Sverige bara röstar på humor/underhållnigsvärdet på annat än dans. Go Claudia och Tobias, ni tar hem det här! Hoppas, hoppas...
Och det är nog min förtjänst, för om sanningen ska fram så röstade jag för första gången. Två gånger dessutom..
Ja, det blir spännande nästa fredag. =)
Det är för övrigt trevligt att temperaturen börjar hålla sig vid plus 10 grader, najs!
En annan trevlig sak är när andra har lite skrikiga/tjatiga barn vid leksaksavdelningen på viberga, Tack Anna Elg!
Igår kväll beställde jag 2 biljetter till Pier Pressure i GBG den 20/6, en till mig och en till Evelina (trots att hon tvingade mig börja med farmville, som jag fortfarande inte förstår mig på) Mitt favorit band Takida och hennes favoriter Paramore kommer att spela, bland många andra! Det blir underbart.<3<3
Önskar alla en trevlig helg..höres...


Kommentarer
Postat av: ida

fyfan jag vill se takida!! :(

2010-03-19 @ 23:11:05
URL: http://idavakili.blogg.se/
Postat av: EMMA - FOTO

åh är pier pressure i år. Jag var där för ett par år sedan. Grymt bra.

2010-03-21 @ 12:47:19
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0