21 Mars

Hello! Nu är det lugnt och stilla, Wilma drog till Fanny, Evelina åkte för att gratulera sin farmor, Lisbeth, på födelsedagen. Saga och Hannes leker relativt sams, hör något ramaskri då och då. Speciellt när Saga retas, hon är fan en mästare på det, sen stå och hånflina och säga att hon inget gjort.=( Fy sicken unge!
Jonas arbetsintervju verkar ha gått bra. =)
Han (och Olle) ska väl följa DIF matchen på något sätt, de spelar nämligen för tomma läktare och med endast svt som mediaövervakare. (det var det sista jag hörde iaf) Jag sitter här med min svidande hals..blä..
Hannes har fått några nässelutslag eller liknande, måste vara av Dif tröjan i polyester som han hade på sig mellan torsdag och igår kväll... ;) Man ska akta sig för Djurgårdens Järnkaminer på fler än ett sätt...Mina barn kommer att bli/är så hjärntvättade, de har ingen chans att intressera sig för några andra än Djurgården IF!
"Mina" lag då?! Färjestads BK och Carlstad United BK, det är grejer det!
Håller väl lite på Torstorps IF, flickor-99 också, eftersom Wilma spelar där. De har för övrigt träning idag..
Höres senare om något spännade händer eller inte händer!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0