22 Mars

Solen är här igen! =) Syrran kommer hit igen! Två härliga "ting". En mindre trevlig sak är att Evelina och Wilma åker till sina fäder. Veckorna de är här går för fort, me don´t like!
Syrran Helena kom vid lunchtid, men inte fan fick hon någon mat denna gång heller! Har lovat något gott nästa gång hon dyker upp.
Inte gick vi ut heller, fast det var så fint väder, dålig stil. Jag behöver både sol och motion. Kanske en resa med "Suntrip" vore nåt?! Haha
Ikväll spelade lagen i elitserien hockeyn igen, DIF vann. FBK spelar för närvarande i period 5!! (4-4) Spännande!!
Barnen sover nu och jag håller på med det där FarmVille, Facebook... Är man fast eller är man fast?.. Det var väl det jag visste... suck.
Imorgon bär det av till Linköping, jag och Olle hänger på Pia.L. och Carina. Två godingar från jobbet. Det ska bli riktigt najs!=)
Flera bilder kommer snart... Höres..




Kommentarer
Postat av: Pia

Olle-moster =)

2010-03-24 @ 20:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0