23 Mars

HAHAHA JAG OCH WILMA LURADE "DÖDEN"!! Facebook quizet hade så fel, inte för jag hade trott nåt annat, men ändå... Var fan lite byxis, dotra med.. Hon hade tom gjort nåt quiz hur hon "skulle gå över till den andra sidan"( bli påkörd) Där var jag fyndig. hehe
Det är sista gången vi gör något sånt quiz iaf. Jag fick griller i huvudet, inte så himla bra för mitt labila psyke....
Jaja, Pia Lindberg, jag nedvärderar mig själv hela tiden.... Det kommer fortsätta, sorry! Love me anyway, please?!
Ikanohuset, IKEA, Linköping blev en hit precis som jag hade förutspått. Tack tjejer.<3<3
Köpte lite krafs på Ikea, 3 nagellack på Kick´s, ja JAG köpte dem. Vilken surprice..Kvinnliga poängen bara rullar in.
Tog mig tom tid att prova en skjort-blus som jag ska ha på Olles dop. Fasen så skönt att det är klart, för är det något jag alltid hatat är det kläder, skor och trånga provhytter. Tvi vale...Svettigt, trångt, insyn, inget sitter som det ska. Måste vara felsydda kläder i varenda butik. Och tänk att det varit så i snart 34 år, när ska standarden på kläder höjas egentligen?!;)
Vi åt på Chili och Wok, det var starkt men gott...Bäljde vatten som en bäng...
Och precis innan vi skulle åka hem (trodde jag) köpte jag en 50 cl flaska Loka, päron/krusbär i godisbutiken vid utgången, 18.50kr!!!!!! Ja och godis med, jag skulle faktiskt skriva det, tänkte inte undanhålla.. eller jo kanske då!
Sen helt jävla plötsligt gjorde Pia en u-sväng och kuta in på Willy´s.. Det skulle hon aldrig gjort! För vad får man se där: Samma förbannade Loka, fast 1.5 L, för 7.50kr!!!!!!!! Vad i helvete....... Nej, jag blev inte arg och irriterad. Jag blev förbannad och jävligt irriterad.. Snacka om skillnad, snacka om att få tygla sitt temperament för en skitsak! Bet mig i tungan flera gånger, men lyckades nog älta det högt 4-5 gånger åtminstone. Pia såg nog hur mitt inre glödde....
Alltid lika kul när hela alfabetssyndromet visar sig.. neurotisk? Inte jag inte!
11kr är i alla fall 11kr......
Farfar Kaj dök upp på en fika fram på kvällskvisten, Hannes åt en skumboll, det syntes garanterat..Höres och störes...








Kommentarer
Postat av: Pia

Ja,tack för en trevlig dag men lite stessigt vart det på slutet, det var väl stänkaren som spökade hihi. Sitter o skrattar högt för mig själv pga LOKA.

Olle vart"finaste" bland handdukarna :)

2010-03-24 @ 10:39:16
Postat av: Pia

2010-03-26 @ 14:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0