24 Mars igen!

Mitt förra inlägg, hm, kan ha väckt anstöt hos vissa. Tänker jag be om ursäkt?...Nej...
NU till lite mera vanliga saker i mitt liv. En lugn dag med mycket vila och Farmville...Beroende?! Visst fan!! Nooooo
Jonas spelade innebandy och är nu lyckil över att DIF vunnit ännu en match. FBK förlorade dock ikväll...SKIT!!
Saga sitter och tittar på gamla Digimon VHS filmer, försökte hitta dvd filmerna på nätet istället. VHS filmerna är så slitna och vissa partier går ej se, bara höra. Hittade inga svenska versioner till salu, men ska leta vidare. Grabbarna skulle nog också uppskatta dessa filmer när de blir större. Evelina och Wilma kollade extremt mycket på dem och på Pokémon. Mest Evelina!! Minns du det, gumman?!
Jag var en liten sväng på Netto med svärfar, gillar att åka en runda med honom och prata lite. Han är den bästa svärfadern man kan ha! Nu blir det mer FB och en kopp te. Sticker i överläppen, satans munsår. Så det blir att preparera med Anti.....God natt och höres...



Kommentarer
Postat av: Evelyn*

Såklart jag minns, jag var världens Pokèmon freak ;)



Men jag visste inte att vi hade digimon filmerna kvar? o: Varför har du inte sagt något!? x'D



Jag sa ju att man blir beroende av Farmville, lika mycket som blogg.se, eller hur? ;)

2010-03-25 @ 15:03:44
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0