24 Mars

Första försöket till att ha målade naglar har suddats bort med aceton nu...Jag kan inte bestämma mig för om jag mot slutet liknade: en amerikansk tjackhora darrandes med handen, hållande en liten böjd fimp som bränner sig på de spruckna, rödmålade läpparna vid sista blosset, ett franskt luder med dåligt gjord manikyr iklädd en smutsig liten hembiträdes uniform med tillhörande vitt förkläde och damvippa med rosa fjädrar på i höger handen eller en vanlig, hederlig svensk prostituerad blekfet blondin med trasiga hudfärgade strumbyxor och en blodröd, alldeles för liten, läderkjol uppdragen runt den icke existerande midjan, skekandes i baksätet på en rostig blå volvo, parkerad i en mörk gränd i Stockholmstrakten, säkert någon sunkig förort. ....Det var inte vackert i vilket fall som helst eller någon kanske tycker det ÄR vackert, vad vet jag?! Tänk skulle säkert kunna skriva en hel bok om ämnet! Vill på intet sätt nedvärdera ett av världens äldsta yrken....Bara min fantasi som kokar mitt i natten!
Precis som en klasskompis från Omvårdnadsprogrammet sa: Jag skulle kunna skriva en så här tjock bok om hur okvinnlig du är, Anna-Karin! Sen måttade han en 30 cm med händerna. Du hade så rätt, Allan! Haha det var tider det...höres..
Men lite kvinnlig emellanåt har jag faktiskt lyckas vara, här är jag asiat!!
Jag & Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0