25 Mars

Kom och gick, som en avlöning! Djävulens påfund; Farmville, har mig i sitt fasta grepp. Skördar tulpaner mellan amningarna!! Ett beroende, vilket som helst är ett helvete!
Jag fick ett fjortis ryck och målade naglarna lila. Hoppsan sa, men vem fan bryr sig?!
Saga och Hannes badade typ i 2-3 timmar...Mina små russin slocknade efter film och pepparchips.
Försöker få min man att läsa min blogg, det här är hans respons på det: " Du kan ta ett kort på mitt rövhål och lägga ut på din blogg, så mycket bryr jag mig om bloggar och sånt där skit"!!
Japp, det är min lilla älskling det där. Grabben hela dan.....
Någon som är sugen?!...............................nån......................nähä..
Imorgon är det äntligen final i Let´s dance. Jag håller ju på Claudia, som jag tjatat om tidigare. Annars blir det väl en helg i tvättstugans tecken, jag har inte tvättat en maskin på 4-5 dagar. Vad jag kan minnas. Men jag säger som Åkes chef "Du har ju hela helgen på dig"!
Nu måste jag väl försöka sova, men min farm har vänt på mitt dygn...
Min syster har ett bra ordspråk: Skit i allt, allt e skit! Det stämmer så himla bra, oftast.....
Nej, nu ska jag vara glad och positiv, att deppa och vara opepp straffar bara en själv! Höres och smöres..


Kommentarer
Postat av: Pia

värsta kvinnliga ju.........=)

2010-03-26 @ 14:26:46
Postat av: Evelyn*

sv; Jag ska vara med min lille friend ;) Och så ska jag käka mycket godis ;D Nej, inte precis ;) Kul att tvätta då? ;)

2010-03-26 @ 15:15:21
URL: http://anepicage.blogg.se/
Postat av: susanne

Vad har hänt A-k med målade naglar......:-)

hoppas ni mår bra.

kramar Susanne

2010-03-28 @ 11:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0