26 Mars

Dagen gick i "puffarnas" tecken, berörda parter förstår innebörden. Kanske även inbitna FB användare.
Ha en sabla träningsvärk i högerpekfinger, tror huden börjar nötas bort. Insidan av handens nedre del börjar bli röd och handen värker o domnar, av allt datasittande de senaste dagarna....Eller är det senaste veckan nu?! Är dagblind...
De jag "puffade" på måste vara helt blåslagna de med. =) Det här är det närmaste träningsvärk jag kommer för tillfället.=(
Medans jag satt bort fredag em vid datorn, gick Jonas och grabbarna på en promenad. Tur att en förälder fungerar....
Farmvilles helvetet släpper inte sitt grepp, de slängde in "samla påskägg i en korg jävel leken" Behöver jag säga mer?? Prestigemöte nr 1..
Så till ett annat sådant: Let´s dance finalen! (den drabbades lite av att datan hägrade så mycket). Min favorit kom tvåa!=( Jag ser det inte helt som en förlust, för Claudia är suverän!! Visst dansade Mattias helt fantastiskt han med, men Claudia har varit bättre över lag hela säsongen. Hon darrade tyvärr lite på målsnöret nu i finalen. Ja, så blir det när flickfavoriter får många röster....Synd..
Jonas och Hannes drog åter till Kaj för att titta på ishockey, DIF tog sig till semifinal. FBK, vet inte vad jag ska säga, de ligger under med 3-1 i matcher. Dags att ta tag i det, grabbar!
Saga och jag svullade Marbella och fanta.....Mums
Pratade lite i telefon med bonus mamma Jeanette, allt var bra med henne och farsgubben. =)
Har funderat över en sak: Tänk om någon vuxen läser min blogg, tex fröknarna på dagis och skola. Eller mina föräldrar och svärföräldrar...Vad tänker de?! Hur reagerar de?! (Vet iof sig att svärmor tittat någon gång).
Sen kom jag på: Ja just det, jag är ju fan vuxen jag med....Och när började jag bry mig om vad andra tycker/tänker om det jag skriver??.....När blev jag vuxen, jag blev förälder och fru, men vuxen??  Jag blir nog förresten aldrig helt vuxen, jag hoppas att jag aldrig blir det.
Avslutar med en vanlig fras..Höres..












Kommentarer
Postat av: Pia

Här sitter jag halvfuller o skrattar åt dina rader min galna ja va ska än säje kompis /vännina medmänska men givande ä dä ..puss på hänni <3

2010-03-28 @ 00:50:14
Postat av: Anonym

vad söta dina barn är. Jag måste ta mig till finspång. Hur svårt ska det vara egentligen......

2010-03-28 @ 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0