27 Mars

Dator, dator och åter dator... Facebook/Farmville i sin "ära" men var ju tvungen att blogga ifatt efter gårdagens slarv...Gör detta efter starka påtryckningar från 1 person!! Hahaha
Nu är jag på rätt dag och idag är Saga hemma hos sin klasskamrat Patricia och leker. Det är hennes bästa kompis och hon tycker så himla mycket om henne. Bara hon som gäller.....Hannes bygger rutschkana av bäddsoffan och en liten trästol. LIVSFARLIGT!! Igår fick han dessutom en ficklampa av farfar, svart/gul, så fult och hemskt till på köpet...Vem ger en sån till en fanatisk Djurgårdares son?!? Jo, farfar. Farbror Martin gav en napp med aik märket på till Saga när hon döptes... Det var ännu värre.... Jag ryser.....Tillbaka till ficklampan, den är i ens ögon hela tiden..... Inte kul....
Nu ska jag umgås med min familj, det är ju ändå lördagkväll... Det hemska är att jag planterade frön på Farmville som ska gro länge, för inte kunna dras till datan och skörda hela tiden.... Jag är en usel mamma med databeroende.....fyfyfy....Så svag man kan vara som människa....Vi höres.....




Kommentarer
Postat av: Evelyn*

Klockren bild på dig och Hannes! Hannes ser trött ut x'D <3

2010-03-28 @ 00:09:22
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0