28 Mars

En söndag som började helt abrupt, det ringde på dörren tjugo i tolv, alltså tjugo i ett!! pga sommartiden. Herregud jag trodde kockan var åtta när jag sneglade upp....
Men där stod i alla fall mamma för en kort visit, hon och Christer var på väg till Örebro, bonus syster har fyllt 18..
Sen blev det brunch och stora omstrukturerings planer, tre barn ska byta rum med varandra...Wilma tar Hannes rum, Hannes tar Sagas rum och Saga tar Wilmas rum.... Och bara av att läsa den meningen så kan ni ju förstå att det är ett mega stort projekt... Pust och stånk!!
Hannes gamla rum är tomt så imorgon får Wilma flytta in. Fan vad grejer de har!! Alldeles för mycket, men jag är en samlare, Jonas med och det har barnen blivit också. Undantaget är Saga som rensade bort en hel sopsäck med gosdjur!! Jag och Jonas hade separationsångest när vi såg vissa som hon sållat bort, ex. hennes första nalle!! =(
Jonas lagade sin goda köttfärssås, sen drog han på den sedvanlga innebandyn. Jag läste för småbarnen samtidigt som jag ammade Olle. Jag har snart lyckats amma honom fullt i 4 månader (stolt), trodde nämligen jag skulle få ta till tillägg/modersmjölksersättning för några veckor sedan när han inte gick upp så mycket som han borde gjort. Men med hjälp av det där gräsliga teét kokat på fänkål och anis har vi kämpat oss vidare och för närvarande funkar det ypperligt!! Peppar, peppar....=)
Jag har dragit med mig Saga ner i Farmville träsket, idag namngav vi ALLA djuren på gården.....hihihi.
Imorgon kommer mina stora sötisar hem, längtar......God natt nu...höres...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0