29 Mars kväll

Alla ungar hemmavid, härligt. Synd om Wilma som har feber och ont i halsen. Min egen hals vill inte heller ge med sig riktigt....
Rumsbytena går vidare, Wilma är på plats, lite småplock kvar.... Men vilket grej vi dragit igång....Jag sa ju att det inte var genomförbart på en dag, snarare en vecka!!
Hyllan i Wilmas rum som vi ville bli av med, gick åt som smör i solsken.. Tack, Pia! Gråt inte mer.....
Imorgon blir det Viberga med svärmor på fm, sen ska Sagas grejer flyttas till Wilmas gamla rum...Vilken röra.
Är så uppe i datan nu, helt plötsligt är påsken snart här och Olles dop är bara två veckor bort. Vilken press!
Blir nog knytis hos brorsan John och hans sambo Carola på lördag, fasters lilla Ella också så klart!<3
Annandag påsk firas hos svärmor.. Ska bli trevligt. =)
Saga ska till frissan med farmor imorgon, hon tar alltid med Saga dit. Jag har aldrig betalt en klippning åt Saga....Snacka om snäll farmor!
Idag känner jag ingen direkt inspitation att skriva.......Kan bero på att ett av mina barn har en "kamrat" som beteer sig som ett intrigerande svin och försöker förstöra för min älskling, snackar skit om henne och anklagar henne för massa saker, hon ringer flera gånger /vecka och trackasserar. Mitt hjärta blöder, det är så pass illa så mitt barn inte mår bra och drar sig för att gå till skolan och vara med vänner på fritiden=(
Barn är grymma och det lär de sig av sina föräldrar....... fy fan...nu  blir jag ilsk.....höres


Den bortskänkta bokhyllan!


Wilmas gamla ska bli Sagas nya rum!

Hannes gamla ska bli Wilmas nya rum!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0