6 Mars

Jaha, en solig och härlig lördag. Wilma och jag var ute på Najen och hon provade träningskläder. Det blev ett set med fyra plagg. Torstorps blå/vita.
Sen åkte jag och Jonas till Ikea/Biltema tillsammans med våra smågrabbar, Hannes och Olle.
Jag tog med minstingen till Ikea och maken den andre till "grabbaffären".
Nice...
Hannes "tiggde" till sig ett Happy Meal =)
Väl hemma blev det illa tvunget att diska och tvätta lite. Jag stekte pannkakor till resten av familjen.
Det blev riktigt uppskattat.
Sen dök farmvilleligan upp: Pia, Ida och Emma!!
Det blev mycket garv och en skål med majs. hehe. Emma hade köpt ett 2-pack med underbara pyjamasar till Olle. Ljusblå/hundar. Tack gulligaste Emma, du blir en toppen mamma.
En skål med majs undrar alla nu, ja precis a bowl of corn....Jag säger bara farmville... jojo
Jag fattar fan inget själv heller.
Nu är andra chansen i melodifestivalen avklarad, skit skit är mina enda kommentarer!!!
Jag och tjejerna har garvat oss hesa (Wilma ännu hesare)under hela programmet, snacka om flumfamilj. Undrar vart de ärvt det där.... poke, pokemon, mina älskade tjejer..
Jonas kraken då, jo då han stod ut en timme, kanske lite längre i vårat sällskap...duktigt. Sen återgick han till sin favorit plats=garaget. Idag har han isolerat kopparrör och städat ur vedpannan. Lagom svart i näshålorna.
Imorgon blir Olle 3 månader, varför går det så fort?!
Har ätit för mycket godis, usch.
Och nu något helt ointressant; när jag äntligen lyckades komma in på toan helt osedd, Hannes kollade på film, Olle sov och tjejerna var på övervåningen, så ringer min mobil som nästan aldrig ringer. Jonas kommer hojtandes: Din telefon ringer, det är Pia! Kul att någon ringer, men är det inte så typiskt?! Det är inte meningen att jag ska vara ensam på holken, inte ens för nr 2!! Natt natt..höres..




Kommentarer
Postat av: ida

jag spelar fan inte farmville, hahahaha! och tack för en rolig fika gumman :)

2010-03-06 @ 22:18:46
URL: http://idavakili.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Poke Pokemon! x3 Tack för en härlig kväll!

2010-03-06 @ 22:19:11
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0