7 Mars

Olle 3 månader, Saga har en tjurighetsdag, Wilma fotbollsträning, Jonas rinkbandy och innebandy, Hannes hyper som vanligt, Evelina fotografering ute och jag ? Ja, inte mycket, ganska tomt i besticklådan!
Svärmor Inger här på sin rast, alltid trevligt när hon kommer =)
Min mormor Maj-Britt, 88 år, ringde. Hon skulle iväg och spela kort med tantgänget, som hon gör varje söndag.
Tittade förresten på vasaloppet, det gjorde Jonas och jag för nio år sen också, morgonen efter han följde med mig hem för första gången <3 Det var tider det. HE HE
Nähä, nu väntar den där förbannade tvättstugan på mig. Den tycks ta mig fan göra det varje dag, flera gånger dessutom =(
Höres.....





Kommentarer
Postat av: Evelyn*

Så soet! <3

2010-03-13 @ 23:34:46
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0