8 Mars

Tråkmåndag, stora tjejerna iväg en vecka. Hatar när de åker =( Hoppas veckan går fort.
Idag knäskurade jag köksgolvet, lagom jobbigt för en lätt överviktig! Då kan ni förstå hur jobbigt det var för mig, som är SMÄLLFET!!!!!
Men nu är det gjort, fick knappt vara rent ett par timmar förrens jag spillde ut mitt äckliga te på det! Ingen större förlust alltså, men golvet.......
Farfar Kaj och faster Karin tog med Saga och Hannes till McDonalds, snällt av dem. De var borta i flera timmar och vad gjorde jag då? Inget nyttigt eller nödvändigt iaf. Satte mig och tog massor, då menar jag verkligen massor av meningslösa (fast roliga) quiz på facebook...Snacka om looser!
Imorgon blir det allvarligare, äntligen ska vi till Linköping med Olle för hans tredje hörseltest. Det han ska göra imorgon heter BRA! Hoppas verkligen att det går bra också, är riktigt orolig för att han ska ha stora hörselnedsättningar! =( Min lille gubbe <3
Nähä bäst att sova så man orkar med 9 mars, sotaren kommer visst på fm också. sov sött...höres....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0