9 Mars

Nu är visiten på Linköpings Universitetssjukhus, öron, avlagd och det gick med bravur. Olle har full hörsel på båda öronen. Är så himla lättad! Jag brukar aldrig ha fel, tro det eller ej ;) men den här gången är jag glad att jag hade det! Suveränt sätt att ha fel på!
Farmor Inger blev så glad att det resulterade i kaffe och bakelse för att fira som hon uttryckte. En mycket bra fika!
Nu har Hannes följt med farmor hem en stund, Saga tittar på Scooby Doo och jag sitter här och softar lite. Ibland är livet himla trevligt! =)
Sotaren var ju här på fm och det var inga konstigheter (som Håkan hade sagt). Och på tal om pannrummet, så dödade jag myggan som bott just där hela vintern, precis nyss inne i badrummet. Så går det om man stör mig på toan!  Säger ju det, ALLTID någon som stör, t.o.m en myggjävel..... höres... ja inte du döda kräk..


Kommentarer
Postat av: malin

hej!

jag visste inte att du hade en blogg.

det var ju kul :D

2010-03-09 @ 19:26:01
URL: http://whenforeverisover.blogg.se/
Postat av: Evelyn*

Bra att olle hör bra :D <3

2010-03-13 @ 23:35:41
URL: http://anepicage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0