Söndag kväll

Nu har alla 5 ungsorkar kommit i säng, maken nyss hemkommen från två timmars innebandy spelande.
Wilma drog förresten ut en tand bara så där idag, hon tycker den varit lös jättelänge. Jag tycker den satt som berget, tror den skulle bort, i vilket fall som helst är det borta nu. Den ligger i ett glas med vatten och väntar på "tandfen" Får se om jag eh, jag menar hon kommer med en slant....hihi
Tre av barnen har badat under kvällen, badrummet fick säkerligen vattenskador...
Imorgon åker de två äldsta till sina fäder igen, tråkigt =( Vill ha dem här jämt, men de står inte ut med mig.<3
Min älskade brorsdotter/guddotter Ella börjar äntligen sin inskolning på dagis imorgon, Lekeberga, avdelning Nyckelpigan! Weii <3  Hoppas det kommer funka bra för dem.
Ja just det, är så in i helvete trött på schitzofrena egoister, först leker livet för dem=de får som de vill, alla gör som de säger, sen vid minsta motgång, sånt som inte passar det de vill, blir de typ: "Åh, det är så synd om mig, allt suger, allt är skit!" Fy fan det är så patetiskt, väx upp! Ja, ja det var en liten parentes. Natt.. höres




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0